Elektromos szaunakályha vezérlőpanel - HARVIA Xenio Combi CX110C WiFi
Leírás
A HARVIA Xenio Combi CX110C WIFI vezérlőpanel célja az elektromos szaunakályha és gőzölő ( SS20 vagy SS20A) vagy a kombinált kályha vezérlése.
A készlet tartalma:
Vezérlőpult:
- Hőmérséklet-szabályozási tartomány: 40-110 °C.
- Páratartalom-szabályozási tartomány: 20-95 rH
- Időszabályozási tartomány: családi szaunák 1-6 óra, nyilvános szaunák 1-12 óra.
- Előre beállított idő beállítási tartomány: 0-12 óra.
- Világítás és ventilátor vezérlés.
- A vezérlőpanel rögzíthető a falhoz, vagy beágyazható a felületbe a letisztult megjelenés érdekében.
- Méretek: 85 mm x 24 mm x 110 mm
- Ajtóérzékelő SAB00103
- MyHarvia mobilalkalmazás (elérhető a Google Playen és az App Store-ban)
- Méretek: 85 mm x 24 mm x 110 mm
Hajtómű:
- Tápfeszültség: 400 V 3N ~
- Maximális teljesítmény a vezérlőegységtől a fűtőberendezésig 11 kW, a gőzölővel kombinált fűtőberendezésig 17 kW, az LTY17C teljesítménybővítő egységet használó fűtőberendezésig 28 kW
- Világításvezérlés, max. teljesítmény: 100 W, 230 V 1N ~
- Ventilátorvezérlés, max. teljesítmény: 100 W, 230 V 1N ~
- Méretek: 272 mm × 70 mm × 193 mm
Hőmérséklet- és páratartalom-érzékelők kb. 4 m-es kábellel
- A hőmérséklet-érzékelő visszaállítható túlmelegedés elleni védelemmel és hőmérséklet-érzékelő NTC termisztorokkal (22 kΩ / T = 25 °C) rendelkezik.
- A WX325 páratartalom-érzékelő a hőmérsékletet és a relatív páratartalmat méri.
- Súly: 175 g vezetékekkel (kb. 4 m)
- Méretek: 51 mm x 73 mm x 27 mm
Adatkábel 5 m
Ehhez a vezérlőpanelhez megfelelő pótalkatrészek:
Technical specification
- Garancia (év) 2
- A gyártó ország Finnország
- Fűtőteljesítmény max (kW) 11
- Méretek magasság (mm) 110
- Méretek szélesség (mm) 85
- Méretek mélysége (mm) 240
- Működési idő (h) 1 - 12
- Előbeállítási idő (h) 0 - 12
- Állítható hőmérséklet min-max ° C 40 - 110
Shipping information
Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.
A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.
A kiszállítás mindig elérhető.
Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.
A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.
A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.
A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.
A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.
Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Házhoz szállítás árak
A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.
Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).
A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.
Áruk gyűjtése
A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.
2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.
Az áru visszaküldése
Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.
Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.
2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.
3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen
Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.
Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.